Hajje! Houdoe! Doei! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marly - WaarBenJij.nu Hajje! Houdoe! Doei! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marly - WaarBenJij.nu

Hajje! Houdoe! Doei!

Blijf op de hoogte en volg Marly

23 Juni 2013 | Nederland, Nederland

Nog drie daagjes ben ik in het land! Als mijn tijd in Suriname net zo leuk gaat zijn als de afgelopen byebye-feestjes dan ga ik me goed vermaken.

Tschuss Nederland! Jullie horen van mij als ik ben geland.

  • 22 Juli 2013 - 20:22

    Anja:

    Hey Marly, ik ga nu (eindelijk) je verslagen lezen. Ben benieuwd. Leuke foto's trouwens. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marly

Ik ga eventjes drie maandjes naar Suriname. Ciao!

Actief sinds 12 Juni 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 8303

Voorgaande reizen:

10 Juli 2024 - 01 Augustus 2024

Amerika

25 Juni 2013 - 20 September 2013

Paramaribo

Landen bezocht: